Honnan jön ez a hatalmas kreativitás? És mitől ennyire sikeresek? Elmondjuk.

133 éve, 1886-ban megalakult egy cég, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend a kozmetikai vállalatok között. Termékei személyes átvétellel, online és katalógus formában is elérhetőek. Lévén kozmetikai termékeket forgalmaznak, az ügynökei, vagy ahogy a köznyelv hívja őket, tanácsadói nagy százalékban nők. Hiszen ki is tudná jobban, mi kell egy nőnek, mint egy nő? Idén egy hatalmas egyesülés alkalmával egy másik céggel egyesülve nagyjából 6,3 millió embernek adnak munkát.

Ha még nem jött volna rá, igen, az Avon, amiről szó van. Magyarországon csak lassan 30 éve élvezhetjük kiváló minőségű termékeit, és rá 1 évre jött a következő egyedi újításuk, az AHA technológia, melyet ők használtak elsőként a világon a bőrfeszesítő krémek gyártásánál. Külön említésre méltó tény, hogy ezzel is kampányolva a női nem mellett, a világon elsőként nevezett ki a cég női vezérigazgatót a vállalat élére.

Illetve aktívan részt vesznek az egyik legalattomosabb női betegség, a mellrák elleni harcban, így felhívva a nők figyelmét a rendszeres nőgyógyászati szűrés fontosságára. Számtalan híresség adta már a nevét és az arcát a kampányukhoz, így még nagyobb körben terjesztve azt a tényt, hogy az Avon a világon egyedülálló a maga nemében, és aki a termékeit választja, esetleg rendszeresen használja is, sosem fog csalódni, hiszen kiváló minőségű készítménynek lehetnek a tulajdonosai.

Leave a Comment